Baxi Romania a lansat un program national de crestere a calitatii serviciilor de service si intretinere a centralelor termice

Baxi Romania a incheiat recent un curs tehnico-legislativ destinat celor peste 100 de parteneri de service ai companiei. Acest training face parte dintr-un program amplu intitulat “20 Plus” ce se va desfasura pe tot parcursul anului 2008, menit sa creasca calitatea serviciilor post vanzare, service s intretinere a centralelor termice din portofoliul companiei. Baxi Romania urmareste prin acest program dezvoltarea unei retele “Service de 5 stele”, optimizarea proceselor de comunicare cu clientii, dezvoltarea tehnica a service-ului si dezvoltarea cadrului administrativ de operare.

Cursul tehnico-legislativ, organizat in colaborare cu Termo Service 2000 Bucuresti si Facultatea de Instalatii din cadrul Universitatii Tehnice Bucuresti, a adus in atentia celor peste 50 de participanti din aproape toate judetele tarii teme precum:

-Legislatia ANRSC – conditii pentru debransarea de la sistemul public de incalzire

-Instalarea cazanelor de apa calda conform legislatiei in vigoare

-Eficienta cazanelor si optimizarea arderii

-Piata interna de gaze naturale in 2007

-Auditul energetic al cladirilor

-Tendinte noi privind eficienta energetica a instalatiilor

-Alegerea cazanelor de apa calda in functie de eficienta energetica si confortul la furnizarea de a.c.c.

“Baxi Romania si partenerii sai investesc constant in activitatea de imbunatatire a serviciilor post vanzare. Intarirea serviciilor de asistenta si consultanta de specialitate este vitala intr-o piata ce livreaza produse de lunga intrebuintare”, a declarat Laurentiu Vlad, Director Service Baxi Romania.

Temele puse in discuite in cadrul cursului au ca principal obiectiv informarea partenerilor Baxi Romania in ceea ce priveste evolutia pietei interne, atat din punct de vedere tehnic, cat si legislativ, precum si educarea publicului privind beneficiile utilizarii centralelor termice de ultima generatie, care genereaza o economie a consumului de gaz cu pana la 30%, precum si la reducerea emisiilor de noxe. “Un obiectiv distinct al sesiunilor de training este informarea partenerilor nostri cu privire la preocuparile internationale pentru eficienta energetica si utilizarea resurselor regenerabile in industria termotehnica”, a adaugat Laurentiu Vlad.

Baxi Romania va continua seria cursurilor dedicate imbunatatirii calitatii serviciilor prin stagii de pregatire tehnica, legislativa si de gestionare a relatiilor cu clientii.

Despre Baxi

Grupul Baxi, cu o cifra de afaceri de 1,3 miliarde Euro in 2006 si vanzari anuale de peste 1 milion de centrale, este prezent si apreciat pe toate continentele, ocupand locul trei in Europa in domeniul asigurarii confortului casnic. Grupul, care detine 16 fabrici si 12 marci distincte, investeste anual aproximativ 30 milioane EUR in dezvoltare si cercetare. In Romania, marcile Grupului – BAXI, WESTEN si ROCA – sunt comercializate de catre Baxi Romania. Compania este singurul furnizor de pe piata autohtona de profil care ofera clientilor beneficiul “8 ani garantie pentru toate centralele BAXI, perioada ce reprezinta durata medie de viata a unei centrale termice.

© Copyright 2006 - Editura Minos